نمایش محتوا نمایش محتوا

خدمات فرودگاهي(فرودگاه شاهرود)

کلیه فعالیتهای که تکریم مسافرین فرودگاهها و  ارائه تسهیلات و خدمات ارزنده تر را مقدور میسازد در قالب خدمات فرودگاهی میباشد و با اقدامات زیرصورت میپذیرد:

  • شرکت در جلسات تهیه و تنظیم بودجه عمرانی بمنظورانجام کلیه امور خدمات فرودگاهی و تامین نیازهای تاسیساتی ، ساختمانی و نیز ملزومات اداری و خدماتی
  • نظارت کلی و نگهداری و بهره برداری از تاسیسات زیر بنایی و ارائه خدمات هر چه بهتر و مناسب به مسافرین  فرودگاه اعم از مسافرین ورودی و خروجی
  • بررسی نارسایی ها و کمبود های فرودگاه و ارائه گزارشات به مدیریت
  • نظارت بر واگذاری و اجاره اماکن تجاری و اداری و تبلیغات و همچنین توسعه و تجهیز ترمینال و ارتقاء سطح درآمدی با دید بازرگانی و ارائه راهکارهای لازم
  • نظارت کلی و راهبردی نگهداری شبکه های آب و فاضلاب ، برق ، سوخت ، روشنایی باند ، تاسیسات و ماشین آلات فرودگاهی و انجام خط کشی های لازم جاروب و برف روبی پارکینگ ها و سایر خدمات مربوط به نظافت و فضای سبز
  • نگهداری ترمینالها و تجهیز و نظارت بر نحوه چگونگی ارائه خدمات هندلینگ به مسافرین و نهایتاً تکریم مسافرین ورودی و خروجی

 

تسهیلات رفاهی فرودگاه 

  • اطلاعات پرواز :باجه اطلاعات پرواز  در انتهای سالن ترمینال واقع است تاآخرین اطلاعات مربوط به پروازها از قبیل ساعت ورود و خروج  و .. را به اطلاع مسافرین حاضر در سالن برساند.همچنین مسافرین عزیز میتوانند با شماره 199 بصورت شبانه روزی با این مرکز در ارتباط باشند.
  • تاکسیرانی و خدمات آن : جهت رفاه حال مسافران تاکسی های مستقر در فرودگاه حین پرواز برای جابجایی مسافر آماده ارائه خدمات می باشند .
  • چرخ دستی :  مسافرین گرامی میتوانند در بیرون ترمینال جهت حمل بارهای سنگین و اثاثیه خود از چرخ دستی  بصورت رایگان بهره ببرند.
  • ATM :یک دستگاه خود پرداز مربوط به بانک صادرات ارائه خدمات محدود بانکی را به مسافرین گرامی مقدور میسازد.
  • بوفه و رستوران و خدمات غذائی :در  ترمینال یک بوفه در نظر گرفته شده که مسافرین جهت رفع نیازها و احتیاجات خرید خود به آنجا مراجعه نمایند. این  مکان همچنین  بعنوان کافی شاپ جهت ارائه فست فود و نوشیدنی های سرد و گرم هم تعبیه شده است.